کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317557 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ساخت صفحه کلید مجازی سازگار با عادت تایپ افراد

http://media.isna.ir/content/135-8.jpg/3محققان نرم‌‌افزاري طراحي كرده‌اند كه علاوه بر كاهش ميزان خطا در هنگام تايپ بر روي صفحات لمسي، باعث افزايش سرعت تايپ مي‌شود.

به گزارش سافت گذر به نقل از ایسنا؛ تايپ كردن بر روي صفحات لمسي بويژه در هنگام راه رفتن، كار نسبتا دشواري است؛ اما صفحات لمسي در مقايسه با صفحه كليدهاي متداول، از مزيت‌هاي بيشتري برخوردار هستند كه امكان سازگاري با سبك‌هاي مختلف تايپ افراد را فراهم مي‌كنند.

«لي فيندليتر» از محققان دانشگاه مريلند و «جاكوب ووبروك» از دانشگاه واشنگتن براي بررسي سبك‌هاي مختلف تايپ از 12 نفر خواستند كه مجموعه‌اي از عبارات را بر روي صفحه كليد مجازي تايپ كنند.

اين بررسي نشان داد در زمان استفاده از صفحه كليد مجازي امكان قرار گرفتن دست در بخش پايين كليد به جاي مركز و تايپ يك حرف اشتباه وجود دارد.

زماني كه سيستم اين تغيير را متوجه مي‌شود، طرح‌بندي صفحه كليد مجازي با توجه به الگوي تايپ فرد تغيير پيدا مي‌كند و اگر كاربر بازهم به جاي فشار دادن بر مركز كليد، روي قسمت پايين اشاره كند، اندازه كليد كوچك تر مي‌شود.

استفاده از صفحه كليد مجازي اختصاصي يا سازگار با شيوه تايپ هر فرد مي‌تواند سرعت تايپ را تا 15 درصد افزايش داده و باعث كاهش ميزان خطا در هنگام تايپ شود.

محققان از اين داده‌ها براي طراحي نرم افزار صفحه كليد مجازي WalkType تلفن همراه آيفون استفاده كردند كه مي تواند سرعت تايپ كردن را در مقايسه با صفحه كليدهاي متداول تا 13 درصد افزايش دهد؛ همچنين ميزان خطا در هنگام تايپ نيز از 10 درصد به شش درصد كاهش مي يابد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9461 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: isna.ir تاریخ خبر: 1391/03/20 تعداد مشاهده: 1800
سافت گذر